2018. március  5-7.

BOK (volt Syma) Csarnok

 

Megnyitóig
2
2
7
Nap
1
0
Óra
3
0
Perc
2
7
Másodperc

A rendezvényre hol tudok regisztrálni?

A regisztráció a "Látogatói információk" menüponton keresztül az "Ingyenes regisztrációban" menüpontban, vagy a „Látogatói regisztráció” panel segítségével érhető el. A megjelenő ablakban tudja végigcsinálni a regisztrációt, melynek eredményeként e-mail címére megérkezik a kiállítási belépőjegye.

Belépőjegyét gondosan őrizze meg, és kinyomtatva hozza magával a rendezvényre.

 

Mindenképpen kell regisztrálnom?

Igen, a rendezvény látogatásához szükséges a belépőjegy, melyhez a legegyszerűbb módszer a regisztráció. A regisztráció ingyenes, a rendezvény előtt, és a rendezvény teljes időtartama alatt is igénybe vehető.

 

Egy regisztráció elég, ha mondjuk többen szeretnénk a rendezvényen részt venni?

Nem, mindenkinek külön - külön kell regisztrálnia saját magát. Minden egyes regisztrációhoz egy vagy több napra egy-egy belépőjegy érvényes. A belépőjegy egyszeri belépésre jogosít fel. Ezzel szeretnénk kiküszöbölni, hogy többen is be tudjak lépni ugyanazzal a belépőjeggyel.

 

Nem találom a belépőjegyemet. Regisztrációs kódommal újra letölthetem?

A regiszrációkor megadott e-mail címére a "Belépőjegy újraküldése" funkcióval bármikor kérheti, hogy rendszerünk újra elküldje önnek a belépőjegyeit.

 

Elrontottam az adataim a regisztráció folyamán

Amennyiben bármilyen adatot elrontott a regisztráció folyamán, kérjük elérhetőségeink bármelyikén forduljon hozzánk bizalommal.

Ha a regisztrációkor az általános adatokban történt rontás, kollégáink ezen adatokat tudják módosítani, és a belépőjegyet újra elküldik a megadott e-mail címre.

 

Másik napon szeretném meglátogatni a kiállítást, mint amire regisztráltam

Amennyiben másik napon szeretné meglátogatni a kiállítást, a regisztrációs folyamatot újra végig kell vinnie. Mivel egy e-mail címhez csupán egy regisztráció tartozhat, javasoljuk, hogy előtte lépjen kapcsolatba kollégánkkal, aki eredeti regisztrációját törli, majd csak ezután indítsa el az új regisztrációs folyamatot.

 

Rossz e-mail címet adtam meg a regisztrációnál

Amennyiben a regisztrációnál rossz e-mail címet adott meg, két eset lehetséges:

1. Ha az e-mail cím eredetileg is hibás volt, akkor ön nem kapott aktivációs kódot, így regisztrációja nem élő.

2. Ha az e-mail cím valós volt, csak nem ezt az e-mail címet szeretné szerepeltetni nyilvántartásunkban regisztrációjához, akkor kérjük jelezze, és regisztrációját töröljük, majd a helyes e-mail címmel újra regisztrálhat.

 

Nem érkezett meg az aktiváló kódot tartalmazó e-mail

Amennyiben az aktivációs kódot tartalmazó e-mail nem érkezett meg postaládájába, kérjük, hogy:

- ellenőrizza a Levélszemét (SPAM) mappáját, hátha bármilyen okból oda került a levél.

- ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg az e-mail címet: indítson egy új regisztrációt, és ha a rendszertől az "Ez az e-mail cím már foglalt" üzenetet kapja, akkor az aktivációs kódot kiküldtük.

Ha a fentiek ellenőrzése után sem elérhető az aktiváció, kérjük lépjen kapcsolatba kollégánkkal.

Médiapartnereink

Hivatalos informatikai partnerünk

Hivatalos szállásadó partnerünk

Kiállítás digitális katalógusának készítője